- 17Říjen
-
Přijďte na přednášku o customer experience managementu
Nebojujte s konkurencí, řiďte zkušenost zákazníka
pondělí 14. listopadu 2016, od 16 do 18 hod.,
ImpactHub, Praha 5 – Smíchov
vstupenky k dispozici zde80% zákazníků, kteří přešli ke konkurenci, říká, že byli s předchozím produktem spokojeni.
Tedy přestože jste naplnili jejich potřeby a očekávání, tak odešli!Spokojenost zákazníka je bezesporu důležitým parametrem, stejně jako např. jeho kvalita produktu. K vítězství ale nestačí. To co ve výsledku rozhodne o loajalitě zákazníka, je jeho „zážitek“ – „zkušenost“, kterou si s Vámi, s Vašimi produkty, servisy spojuje. „Zážitek“, který je jen jeho, v jeho hlavě a je proto unikátní a nezaměnitelný.
Řízení zkušenosti zákazníka (CEM), tedy vědomé a koncepční budování toho co s Vámi zákazník prožívá, je cestou k loajálním zákazníkům ochotným doporučovat vaše produkty či služby. Na přednášce se dotkneme základních principů a postupů jak se „zkušeností“ zákazníka pracovat a jak ji vytvářet.
Přednáška o marketingovém konceptu budoucnosti je součástí týdne podnikání 2016.
Přednáší Petr Hložánek, business terapeut, oživovač a systemický kouč s dvacetiletou zkušeností v marketing managementu a firemní strategii.
Publikoval Petr Hložánek 17 Říj
Post Comments 0